Volgens sommigen moet er na “heerlijk helder” nog iets komen. Een biermerk. Sommigen zingen de slogan zelfs. Kun je nagaan wat de kracht van reclame is. Dat is de kracht van de herhaling. Als je iets vaak hoort, dan ga je er vanzelf in geloven. We kunnen wel zeggen dat FDW het beste schoonmaakbedrijf van Weesp, Amsterdam en omgeving is, maar dat vinden we zelf. En onze klanten natuurlijk. We maken alles heerlijk helder schoon. En aangezien we toch bezig zijn om nu eens ongegeneerd reclame voor onszelf te maken: we zijn er goed in! En voor de buitenlandse lezers: We are good in what we do! De vakantietijd is achter de rug en de invalkrachten voor de vaste schoonmakers die met vakantie waren hebben goed werk geleverd. In sommige gevallen wisten de klanten niet eens dat er een andere schoonmaker is geweest. En zo hoort het ook. Heerlijk helder heeft een prettige klank. En net zo prettig als het klinkt vinden wij dat het blinkt. Maar hoe moet je helderheid benoemen, dat is lastig. In elk geval stofvrij en als het een raam betreft: blinkend. Omdat de kracht van reclame de herhaling is, zouden we dit alles nog een keer kunnen typen. Maar dat is natuurlijk overbodig. Je kunt het stuk nog een keer lezen of je kunt gelijk contact zoeken met ons kantoor voor een heerlijk heldere benadering van een schoonmaakofferte. We zien jouw mail graag tegemoet via info@fdweesp.nl of we staan je graag te woord via 0294266916. Heerlijk helder. 😊