Als we allemaal van te voren zouden weten wat er in de toekomst zou gaan gebeuren dan konden we daar handig op in spelen. Als je voorheen de oude kasten die je van je oma en opa kreeg verving door de nieuwe zelf-in-elkaar-zet-kasten van een groot concern met zoete gehaktballetjes, en je in antiekzaken ziet wat voor bedragen er in de antiekhandel omgaan, dan baal je misschien. Toch kun je niet alles bewaren in je huis ook al zou er misschien in de toekomst iemand kunnen komen die jou grif geld gaf voor die kasten. Simpelweg omdat je niet weet of het zo is. En stel dat je zo’n vermoeden had en de kasten toch in je huis zou laten staan en er kwam waterschade of iemand viel tegen de kast aan waardoor deze bezweek, dan kon je de kasten ook niet meer verkopen. Het is duidelijk. Niemand weet wat er in de toekomst gebeurt. Dat maakt het leven lastig maar ook spannend. Als bedrijf zijnde is het handig om een beetje vooruitziende blik te hebben. Dat kan interessant zijn met de inkoop van artikelen, als je een grote run op bepaalde spullen verwacht, maar ook bij de planning. Als bedrijf dien je rekening te houden met uitval van personeel wegens ziekte, dus is het een pré om extra mankracht/girlpower paraat te hebben. Zeker ook bij calamiteiten. Als er klanten bellen dat er een noodsituatie is zoals een lekkage, dan is het prettig dat er meteen de juiste actie ondernomen kan worden. Klanten verwachten dat van een dienstverlenend bedrijf. Ook in het geval dat er brand ontstaan is, is het zaak om direct te handelen om alles schoon en geurvrij te maken. Een telefoontje naar Facilitaire Diensten Weesp is genoeg om hulp in te schakelen. Nogmaals, niemand weet wat er in de toekomst gebeurt, maar het is handig om de juiste mensen en de juiste bedrijven te kennen die het voor jouw eigen bedrijf zo makkelijk mogelijk kunnen maken in lastige en zelfs zware omstandigheden.