Regelmatig ontvangen we telefoontjes en mailtjes met aanvragen voor offertes. Negen van de tien keer zijn het serieuze aanvragen, maar soms weet je niet precies wat je moet doen met een bepaald mailverzoek. Zoals bijvoorbeeld: “ik zou graag de prijs willen weten voor het schoonmaken van een ruimte van 75 m2”. Zou jij dan weten wat je precies moet schoonmaken en berekenen? Nee dus. Er zijn dan nog heel veel onduidelijkheden. Staat de ruimte vol met spullen, is er ook een specialistische vloerreiniging gewenst, betreft het een zakelijk pand, wat wordt de frequentie van de schoonmaak, in welke plaats staat het pand en zo zijn er nog veel meer vragen die gesteld kunnen worden. Wij werken als volgt: Een aanvraag komt binnen, wij nemen telefonisch contact op voor het maken van een afspraak om de ruimte te bezichtigen. Naar aanleiding van dat bezoek en de eisen en wensen van de klant stellen wij een offerte op. Als de offerte wordt goedgekeurd dan spreken we een startdatum af en zorgen wij dat er van te voren schoonmaakspullen aanwezig zijn die in een afsluitbare ruimte staan. Er wordt achteraf gefactureerd, precies zoals aangegeven op al onze offertes, dus geen verrassingen. Mocht er extra werk afgesproken worden, dan krijgt de klant van te voren een meerwerkprijs door. Verder is ons bedrijf transparant in de communicatie. Dit kan door middel van een logboek, maar velen geven de voorkeur aan contact via Whatsapp. Dat is tevens de snelste manier. Verder controleren we regelmatig het schoonmaakwerk omdat we van tevreden klanten houden. Wie niet, zou je zeggen, maar er zijn vele grote bedrijven die hier wel wat laten liggen. Daarom is het prettig om zaken te doen met een bedrijf dat in de buurt zit, en waar persoonlijke aandacht een must is. Het is duidelijk dat je bij ons aan het goede adres bent! En dat adres is Flevolaan 27c te Weesp. 😊