Ook voor erna. Na een bruiloft of een ander groot feest is altijd de vraag: wie ruimt er op? Of: wie maakt er schoon? Je kunt jouw bruiloft nog zo goed plannen, als deze is afgelopen en alles is naar wens verlopen dan heeft geen feestganger meer zin om alles na afloop op te ruimen en schoon te maken. Toch is dat bij sommige locaties wel een vereiste omdat de ruimte vaak de volgende dag weer aan anderen verhuurd gaat worden. Een ruimte schoon opleveren betekent voor iedereen weer iets anders. De een maakt nu eenmaal grondiger schoon dan de ander en sommigen vergeten weleens wat, zoals afval afvoeren en niet alleen chloor in de toiletpot spuiten, maar deze ook volledig reinigen. Facilitaire Diensten Weesp ontvangt regelmatig aanvragen om een ruimte na een feest schoon op te leveren en er zijn ook vaste gebouwen waar FDW standaard de schoonmaak voor verzorgt. Het is locatieafhankelijk wat er allemaal bij zo’n schoonmaak komt kijken maar meestal is het een vast programma zoals prullenbakken legen, grof vuil verzamelen en wegbrengen, stofzuigen, sanitair reinigen, moppen, beter bekend als dweilen of op een andere manier de vloer reinigen, afhankelijk van de vloer, tafels afnemen, stoelen schoonmaken, en alles wat er verder nog bij komt kijken. Sommige bruidsparen kiezen een restaurant als locatie omdat de schoonmaakkosten er dan bij in zitten, maar als je met een klein budget een bruiloft dient te plannen, dan is een aparte locatie huren en zelf de drank en de hapjes regelen vaak stukken voordeliger. Als je ruim van te voren de schoonmaak voor na het bruiloftsfeest regelt, dan kun je bij ons een offerte aanvragen voor de totaalschoonmaak. Op deze manier weet je van te voren wat alles kost en kom je niet voor verrassingen te staan. Budgetgewijs dan, de trouwkleding blijft natuurlijk een verrassing!