Laatst vroeg iemand me waarmee FDW zich onderscheidt van andere schoonmaakbedrijven. Service en klantvriendelijkheid staat toch wel bovenaan op de gedeelde eerste plaats, gaf ik als antwoord. Op het gebied van schoonmaken zijn vele mogelijkheden. Ook zijn er veel verschillende manieren waarop je iets kunt schoonmaken. Als je weinig tijd hebt, dan maak je op een andere manier schoon dan wanneer je spullen een tijdje kan laten inweken. Het ligt dus maar net aan de wensen en eisen van de klant. Facilitaire Diensten Weesp vindt het belangrijk dat er op een milieuvriendelijke manier wordt schoongemaakt. Waarom agressieve stoffen gebruiken als het ook op een andere manier kan. Eigenlijk hoort de milieuvriendelijkheid dus ook op de eerste plaats thuis. En gedreven en enthousiaste werknemers die elke zwaan wel van een blinkend schone zwanenhals wil voorzien. Dat wordt dringen daar op het erepodium! Gelukkig kunnen al deze disciplines naast elkaar staan en hoeven we niet te kiezen. FDW ziet graag tevreden klanten én tevreden werknemers, dus wordt er niet met gevaarlijke middelen gewerkt. We denken dat we goed bezig zijn, maar tegelijkertijd blijven we luisteren naar de wensen van de klant, ook als deze veranderen. Zeker in de coronatijd, waar we met allerlei extra regels en maatregelen te maken krijgen, blijven we goed opletten. Een veilige werkomgeving voor zowel de schoonmakers als de opdrachtgevers is een must. Zodra er veranderde behoefte ontstaat bij een klant, pakken we dit gelijk op. Zo kunnen we tijdelijk de frequentie van de schoonmaak verhogen omdat deze tijd nu eenmaal om een brandschone omgeving vraagt. Als iets schoon is, dan blijft het niet schoon. Zeker als er veelvuldig van een ruimte gebruik wordt gemaakt. We houden hiermee rekening en zorgen dan ook dat we niet maandelijks maar wekelijks de planning aanpassen. Natuurlijk is er bij elk bedrijf ruimte voor verbetering en daarom pakken we extra wensen en tips gelijk op. We horen graag van jullie. ?