Mensen zijn gewoontedieren, ook al denk jij er misschien anders over. Op het moment dat je favoriete product uit de supermarkt verdwenen is, kunnen er nog zoveel alternatieven zijn, maar je hebt het liefst jouw oude vertrouwde product. Sommige producten worden weleens in een nieuw jasje gestoken, maar dan nog blijft het hetzelfde product. In sommige kleine stadjes en dorpen verandert er meestal niet zoveel. Anders is dat wanneer je met grote steden als Amsterdam en Almere te maken krijgt, maar dan nog zijn er bedrijven die daar al jarenlang bestaan. Een goede service, betrouwbaarheid en redelijke prijzen staan in een hoog vaandel. Laatst was ik bij een nieuwe kapper in Almere. Het pand zit er al jaren en al die tijd is het een kapsalon gebleven, maar telkens verandert het concept of is er een andere eigenaar. Verandering van spijs doet eten zegt men, maar dat is niet altijd het geval. Het schijnt dat de nieuwe eigenaresse echt moet knokken voor het bestaan, omdat de kapsalon de laatste jaren nogal wat veranderingen heeft doorgemaakt en voor sommige klanten helaas niet ten goede. Zie dan maar eens weer een mooie nieuwe zaak op te bouwen. Je moet wel een kans krijgen van de buurt en de vorige vaste klanten moeten je wel die kans gunnen. Als je de social media van de vorige zaak volgde, dan stonden daar wat negatieve reacties, dus moest er een nieuwe facebookpagina komen. Je kunt als bedrijf zijnde nog zo je best doen, maar als er iemand een negatieve recensie geeft op social media blijft dit altijd bestaan. Voor sommige bedrijven is dit een teken om de social media op te zeggen en opnieuw weer een facebookpagina te beginnen. En dat terwijl het vaak maar een of twee negatieve uitingen betreft. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken ook al doe je als bedrijf nog zo je best. En het is ook zo dat vele klanten die tevreden zijn, zich niet op het gladde ijs van social media begeven, omdat ze de know-how of de tijd er niet voor hebben. Als je aan alle klanten een recensie vraagt, dan pas krijg je een goed beeld van een bedrijf. En beste klanten van FDW, hier is jouw kans! Je kunt via onze facebookpagina een recensie achterlaten, al dan niet met een stukje tekst erbij. Verder geven we niet alleen een kans, we bieden ook een kans. We zoeken parttime medewerkers die het fijn vinden om een paar uurtjes in de week mee te helpen in ons bedrijf en zich verder specialistisch te ontwikkelen in het mooie vak schoonmaken. Stuur jouw CV naar info@fdweesp.nl t.a.v. Personeelszaken en wie weet ontmoeten we elkaar snel.