Geen mens is perfect, en wat te zeggen van een bedrijf. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en worden ook weer opgelost. Als er verschillende karakters op dezelfde afdeling werken dan kan dat elkaar juist heel goed aanvullen. Die kracht zorgt ervoor dat er in ons bedrijf snel en vakkundig gewerkt kan worden. Men leert van elkaar en men leert aan elkaar. Ons klantenbestand groeit en dus groeit het aantal personeelsleden ook. Er wordt natuurlijk niet zomaar een blik personeelsleden opengetrokken. Er wordt tijd vrijgemaakt om een aankomende nieuwe medewerker uitgebreid te spreken en in te werken. Het is belangrijk dat een nieuwe medewerker in het team past en bereid is om te leren en zijn of haar kennis te delen. Ook de mogelijkheid om in te vallen voor een andere medewerker zorgt ervoor dat een bedrijf kan groeien en dat alles zo door kan gaan met betrekking tot de werkzaamheden dat de klant bij wijze van spreken het niet in de gaten heeft als er een andere schoonmaker geweest is. Het streven is om zoveel mogelijk dezelfde medewerker bij een klant schoon te laten maken. De bedoeling is dat deze medewerker zo af en toe eens een extra klus aan kan pakken en precies weet wanneer hij/zij een bepaald object heeft schoongemaakt. Ook op kantoor zijn er werkzaamheden die bij vaste medewerkers horen, echter bij afwezigheid/vakantie etc. wordt dit natuurlijk opgevangen door de andere medewerkers. Elke schoonmaakmedewerker komt op plaatsen die voor anderen verboden terrein zijn, vooral bij beveiligde bedrijven is dat het geval. Natuurlijk worden er ook allerlei dingen gezien die niet voor ieders ogen bestemd zijn. Onze medewerkers zijn op de hoogte van het spreekwoord horen, zien en zwijgen. Ieder bedrijf werkt op zijn eigen manier. Een blik op een ruimte is genoeg om te zien of er zwaar geschut ingezet moet worden of dat een schoonmaak eens per week voldoende is. Zet twintig schoonmaakbedrijven naast elkaar en je ziet twintig verschillende werkwijzen. Toch onderscheidt FDW zich van anderen door het vertrouwen en het enthousiasme van zowel medewerkers als klanten. Bedrijven hebben elkaar ook nodig en velen zijn zowel klant als leverancier van elkaar. Vaak is het ene bedrijf nu net dat puzzelstukje dat ontbrak aan het andere bedrijf. Nieuwsgierig geworden? Facilitaire Diensten Weesp B.V. komt graag langs om het schoon te maken pand te bekijken en stuurt naar aanleiding van dat bezoek een op maat gemaakte offerte. Ons mailadres is info@fdweesp.nl en bellen kan natuurlijk ook om meteen een afspraak te maken op 0294-266916.