Constant zijn er overal veranderingen maar als het lekker loopt, dan is dat wel zo prettig. Sommige mensen gaan helemaal uit hun dak als het mobieltje weigert, anderen halen de schouders op en vinden het wel best om even niet bereikbaar te zijn. Het moet natuurlijk niet te lang duren. Aangezien velen niet echt de technische kennis hebben om precies te weten hoe websites en mobieltjes werken en we er steeds meer van afhankelijk zijn is het prettig als alles zo loopt als het normaalgesproken doet. In deze digitale wereld is het soms nog lastig om een echt mens aan de telefoon te krijgen. We mailen en appen wat af met z’n allen! Dat kan efficiënt zijn maar dan moet alles wel werken. Het is vaak zo dat als je iets digitaal besteld, het verzameld moet worden in een magazijn door een medewerker, een andere medewerker verzorgt dan weer de distributie en de bezorger zorgt ervoor dat het netjes op de plaats van bestemming geleverd wordt. Dit zijn heel veel stappen en als iemand zijn werk niet goed doet in dit traject, dan loopt het dus niet. Elk bedrijf en elke consument heeft hier weleens mee te maken gehad. Onlangs hadden we iets besteld dat niet op de juiste dag geleverd werd. Toen we hier een mail over stuurden mailde het bedrijf terug dat ze de opdracht via een ander bedrijf hadden gedaan. Dat is heel fijn, maar we hebben bij dat ene bedrijf besteld en dus zijn zij verantwoordelijk voor een goede levering. Het werd alsnog geleverd, maar niet op de gewenste datum en dat is jammer. Zeker in het geval van een jubileum, verjaardag of andere gedenkwaardige datum. Toen het uiteindelijk geleverd werd, is het voor de deur neergezet zonder dat er aangebeld werd. Gelukkig was degene waar het voor bestemd was precies op dat moment aanwezig, maar het is niet zoals het hoort. Natuurlijk zijn we allemaal mensen en dus kunnen we weleens een foutje maken. Sommige fouten zijn echter wel te voorkomen. Als bedrijf zijnde hebben we de verantwoording over de reiniging van diverse panden, scholen, kantoren etc. De meesten hebben een dagelijkse of een drie- of tweewekelijkse reiniging en dan is het fijn als dit vanzelf gebeurt en het bedrijf er geen omkijken meer naar heeft. Dat is ons streven, ook in vakantietijd. Medewerkers hebben recht op vakantie maar sommige bedrijven blijven doorwerken en dan is het fijn als de schoonmaak ook door loopt, zoals men gewend is. Als je ook graag een schoonmaakabonnement wilt voor jouw bedrijf zodat je er geen omkijken meer naar hebt, informeer dan eens vrijblijvend naar de mogelijkheden via info@fdweesp.nl of bel ons op 0294-266916.